053-4316765 info@uwbudget.nl

Administratief medewerker Enschede

14 november 2017 / door Maureen Hulsman / Vacatures / 0 Reacties

Algemene informatie:
Uw Budget is een PGB administratie & advieskantoor. Daarnaast faciliteren wij in zorgverleners. Wij zijn een officieel erkend PGB-bureau en werken conform de richtlijnen van het keurmerkinstituut. Alle afspraken met de zorgvrager worden vastgelegd in een overeenkomst.

Rob Hansen heeft Uw Budget opgericht toen hij zelf een PGB nodig had. Het verliep erg moeizaam en Rob kreeg het idee om met zijn kennis mensen te helpen. Inmiddels telt het bedrijf 3 vaste medewerkers en een aantal flexwerkers. Alle vaste werknemers hebben zelf een beperking. De vaste medewerkers in het bedrijf werken op vrijwillige basis zo ook de eigenaar Rob Hansen.

Wij werken nauw samen met diverse specialisten betreffende PGB. In ons netwerk vinden we altijd de juiste oplossing voor de juiste vraagstuk. Transparant als glas, helder als licht. Wij spreken uit persoonlijke ervaring, kennen als geen ander de valkuilen. We denken vooruit en denken met de zorgvragers mee.Ons bedrijf werkt zonder winstoogmerk en kan daarom het makkelijkst worden vergeleken met een non-profit organisatie.

Spreken bovenstaande zaken je aan en wil jij meewerken aan verdere uitbreiding van ons bedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Omschrijving:
Wij zoeken per direct een administratief medewerker voor ondersteuning van ons team. Heb je een beperking en lukt het je niet een betaalde baan te vinden of kun je dat wellicht fysiek niet aan dan is dit wellicht iets voor jou! Werktijden zijn in overleg waarbij de voorkeur is op dinsdag en donderdag van 09.00-13.00 uur. Indien het van beide kanten klikt kunnen de uren worden uitgebreid.


Werkzaamheden:
Binnen het bedrijf ga je je bezighouden met tal van administratieve taken, o.a.

– Verkoopfacturen maken in boekhoudprogramma en versturen/mailen naar de klanten.

– Inkoopfacturen invoeren in boekhoudprogramma en betalen.

– PGB-contracten en andere formulieren invullen op basis van aangeleverde gegevens

– Telefoontjes aannemen.

– Werken met Word, Excel en PDF-creator

– Alle overige administratieve werkzaamheden die voorbij kunnen komen.


Functie eisen:

– MBO-administratieve richting of soortgelijke opleiding met kennis van boekhouding

– Je bent flexibel inzetbaar (werktijden in overleg, evt. combinatie met thuiswerken mogelijk)

– Beheerst de Nederlandse taal in spreken en schrijven

– Je hebt een lichamelijke beperking


Wij bieden:

– Een vrijwillige gezellige werkplek waar je ervaring op kan doen in een goede en ongedwongen werksfeer;

– Een aangepaste werkplek (indien nodig);

– Een onkostenvergoeding (hoogte in overleg);

– Interne scholing op gebied van alle zorgwetten die Nederland kent.

 

Zit je nog op school en lijkt dit je leuk als stageplek? Ook dat kan!

Vacature:
UB2017ADM

Reageer nu op deze vacature >>

Download deze vacature >>